原本訂晒酒店和車票叠埋心水去渡假的 .... 就因為隻「鸚鵡」而泡湯了 ....
一大清早6:30am Mommy 起床看新聞,還是 3號仔;當洗完頭再走出來看個新聞,字幕已打出將於早上 8時前改掛 8號 風球 ... 唉 ~ ~ 立即打個電話比契媽叫佢哋訓多陣都得喇,而 Mommy 自己就已經洗濕咗個頭,點都要吹番乾先有得訓 嘅係咪 !?
很久也沒有掛上個 9號 風球了," 不排除改發十號颱風訊號 " .... 看來這隻「鸚鵡」也不可輕看呢 !

一大清早窗外天空還很清的, 一下子便開始轉壞了 ..... 船隻渡輪等也乖乖地回來避一避風頭呢。

我們家很當風,此時窗外面已經橫風橫雨了 ... 衡衡還要嚷著 想開小小窗門去感受下打風喎 ....

結果當然就算開小小窗門都搞到週身濕哂喇....


昨晚半夜 pack 嘅一家三口行李,想不到無用武之地 .... 就等佢「自己」企喺到冷靜一吓先喇 ....

出面打大風,屋企 D 貓都好似驚驚地,蹲在牆角和枱底避風。![]()


***********************************************************************
早餐 午餐 都係光顧同一間快餐店;晚上 Crab 叔叔來電 要車我哋出外吃飯,去一去 D 霉氣 .... 他一家本來也是今天一同去渡假的一棚人,好吧,去唔到「三正半山 」就去 「飯廳」吃餐勁嘅 !


衡衡 和 穎妍 食到成口都係 ... 呢一刻兩個都算幾和諧喇。


阿致,你問點解 嗰兩次 "右"冇妳份 ... 咁耐,唔記得喇;不過來來去去原因都差唔多喺嗰個 - - 就係妳去咗 甘姨姨 渡玩和過夜囉,就好似今晚我哋出去食飯一樣,又無妳份。 ![]()
haha.........they were soo cute when they were eating!
回覆刪除